Punyaler rajin mengupdate!!!

Kelakarler tengok blog sendiri yang memang tak ada cerita-cerita terkini. Sebenarnya saya selalu berada di sini cerita ATIkahazaLIa disebabkan kemesraan yang telah terjalin antara kami di fotopages itu. Kalau rajin raya kali ini saya boleh berjumpa dengan ramai kawan fotopages disebabkan jemputan open house mereka yang boleh dikatakan dihadiri oleh kawan-kawan alam maya belaka. Terimakasih atas jemputan namun saya tidak dapat menghadirkan diri atas sebab-sebab tertentu walaupun hati ini ingin sangat berjumpa kawan2 semua(semuapun adik saya) kerana selama ini kita sering berbalas kunjungan hanya di fotopages.

Oleh sebab saya juga ingin mendapat seramai mungkin kawan-kawan diblog ini saya jadikan entry kali ini sebagai pembakar semangat untuk teruskan kerajinan saya di dunia blog ini walaupun rintangannya saya rasakan lebih sedikit. Edisi kali ini saya ingin memaparkan gambar kenangan kami di KLCC sehari selepas kami berpoya-poya di Genting Highlands. Hajat hati ingin singgah di Aquaria terpaksa dibatalkan disebabkan pada hari tersebut Azalia sedikit meragam berkemungkinan keletihan @ memang dah perangai dia cam gitu.
Ini adalah kereta kesukaan Atikah sebab dapat menunjukkan bakat untuk mengambil order dan paling syiok masuk RM1 dah boleh masuk 2 orang sekaligus. Punyaler tunggu anak mat sallehtu yang punyaler lama duk dalam kereta hot dog ini...
Ini sahaja kenangan kami pada hari itu, dan yang paling tak lupa ialah ada satu famili dari India kot(cam orang berada) beria2 nak ambik gambar Azalia pada hari itu. Comel jugak anak saya pada pandangan mereka gamaknyer..

Saya juga ingin menjadikan entry kali ini sebagai perkhabaran diari diet saya yang belum lagi bermula. Dikesempatan ini saya ingin berjanji pada diri saya sendiri memastikan saya tidak makan nasi selama seminggu (isnin depan). Ini adalah langkah yang paling besar yang boleh saya ambil disamping juga exercise ringan dengan 2A telah dimulakan sejak dari minggu sudah. Saya telah mula berjogging selepas waktu kerja dan juga pada hari minggu, terimakasih atas kekuatan yang Engkau berikan ya Allah.. semoga usaha akan diteruskan dan semoga impian saya untuk mengurangkan sedikit sebanyak bila kilogram yang ada ini menjadi satu kenyataan....

Comments

Popular Posts