Professional Corporate Grooming

Tajuk gempak.... adakah hasilnya nanti kedebum, tunggu.Gini akakni baru balik dari Suruhjaya Sekuriti(SC), Bukit Kiara sana nun menghadiri kursus "Professional Corporate Grooming" selama dua hari iaitu hari ini dan esok. Kursus ini anjuran SIDC dibawah skim Dana Latihan Bumiputera (BTF) untuk kakitangan bumiputera syarikat broker saham.

Semenjak pergi kursus anjuran SIDC ini tahun lepas akak rasa teramat ralat tidak mengambil kesempatan ini selama ini memandangkan dana ini telah dilancarkan semenjak tahun 1997 lagi. Oleh yang demikian untuk tahun ini akak memang ternanti-nantikan untuk pergi lagi, akhirnya merasakan diri ini yang tidak cukup groomingni telah memilih kursus yang bertajuk seperti di atas.

Gambar untuk kenangan akan di ambil esok rasanya kerana gembira bertemu rakan baru walaupun hakikatnya separuh dari kelastu akak dah kenal maalumler dari 19 peserta tu kebanyakannya dari OSK INVESTMENT BANK sama macam akak... pst :My Wonderful 3A kenapa tak gi? best wooo... takkan nak gi tingkat 11jer....

Comments

  1. ko perli aku ekk? tolong sket... aku pun mcm ko jugak! dah ade kesedaran utk terus menyokong Dana yg disumbangkan utk kaum Bumiputra mcm kite nie! cume... hr tu aku plan nk blk kg.. tetiba je x jadi coz Mr hubby aku BZ!!! frust nonggeng aku taw! Eija, Shikin... lagi saper lagi arr? jeles arrr mcm nie...

    jgn lupa upload pics byk2... tak sabo aku nihhh!

    ReplyDelete
  2. halo.. tuan tanah! ade kt umah ker...

    Amacam progress lepas training? baju ada corporate style tak hr nie??? tudung jgn pakai yg byk sgt bunga noooo....

    ReplyDelete
  3. wahhh sgt vouge tajuk itu ..

    * slm kenalan

    ReplyDelete
  4. Awak... nanti jwb TAG kite yea! jgn ler majuk2 lama2....

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts