Hari pertama November 1-11-11

Dimulai dengan Bismillah semoga hari pertama di bulan November ini akan memberikan kebaikan dan kesejahteraan kepada sekalian umat Islam. Berkongsi dengan kawan-kawan Doa Ibu Istighfar yang elok dibaca sebanyak 3 kali pagi dan petang setiap kalinya.
DOA IBU ISTIGHFAR

Maksudnya : "Ya Allah Engkau adalah tuhanku, tidak ada tuhan yang berhak disembah kecuali Engkau. Engkaulah yang menciptakanku. Aku adalah hamba-Mu. Aku akan setia pada perjanjianku dengan-Mu semampuku. Aku berlindung kepada-Mu dari kejahatan yang kuperbuatkan. Aku mengakui nikmat-Mu kepadaku dan aku mengakui dosaku, oleh kerana itu, ampunilah aku. Sesungguhnya tiada yang mengampuni dosa kecuali Engkau."

Comments

  1. Amin!! Amin!! TQ sis berkongsi ilmu yg bagus ni.. ;) semoga hari kita seterusnya akan lbh baik lg.. Insya'allah! ;)

    ReplyDelete
  2. Amennnn,Alhamdulillahh..TQ atas perkongsian yang berguna ini...

    Semoga hari-hari kiter semua dilimpahi keberkatan dariNya dan dijauhi segala musibahh..:)

    ReplyDelete
  3. amin..semoga kita diberkati olehNya..

    ReplyDelete
  4. amin... mekasih kak kongsi ilmu ni...

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts